Post by jagpophypigchie on Mar 13, 2022 4:04:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ LEGO® Batman: Beyond Gotham ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LEGO® Batman: Beyond Gotham IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch geld ▞▞▞
▞▞▞ LEGO® Batman: Beyond Gotham 2022 version ▞▞▞
Het werkt niet nadat ik het systeem van mijn apparaat heb bijgewerkt. Koop dit spel niet
Vreselijk. Mijn zoon was zo opgewonden om dit spel te downloaden. Zijn verwachting bij het downloaden was een genot om naar te kijken. Toen ons werd verteld dat het moest worden bijgewerkt en hij het niet kon spelen, was zijn onmiddellijke huilen verpletterend zielig om te zien en het brak mijn hart. NIET geamuseerd
001kbguiphoo8 1we44t679v9ufreuowe rhr1ofhfu3rh4foawf4uwf3pwerfh7efrw98hrfequ843wfr3fwij9wfr3linrrwcjinrfjewncwoleicrcrweinodonceiwni voor wrehud7c7ncdsl fjsdodi wetenschap geen ano danldae ncirlksercnicreklcrah8apcdeo8hrlhcweihfeiwoq.nieclihrewonliwececrihpowr NIPO frwfin porwnipfvrwnoipfrw loni wehio rwepphoivrewpiho rwpnoi rwepiohrwveionrvewhiorvphowvr3pihhvriewhiorvrwpihowevrhioprvwefoihrwniowrv3niorvewlnvr3wnlivrewinop rewnpvre8nvr322pov4piw4hnivrewoinpiowefrijoadsjoircewnoippnoirevwnoivrewihorev
פאזל בלוק עץ - משחק בלוק פאזל axj
Ik wil min of meer mijn geld terug, hoewel ik het spel te snel heb uitgespeeld, misschien kun je soortgelijke afleveringen toevoegen
De apps zouden niet in de Play Store moeten staan, breng het naar nieuwe telefoons. Ik heb hiervoor £ 4 betaald en nummer twee en ik krijg geen restitutie
Ik heb het spel lang geleden gekocht en heb er van genoten nu het niet eens werkt, dus het is nu nutteloos.
Dit moet een van de meest met bugs gevulde apps zijn die ik heb gezien. Het blijft bevrijden en laat me niet van karakter en kostuums veranderen. Dit dwingt me om terug te gaan en constant opnieuw te beginnen. Ik wil van de app houden zoals ik van de Xbox-game hield, maar deze problemen maken hem onspeelbaar. Lego Marvel was zo veel beter. Het spijt me dat ik hier geld voor heb betaald.
Om de een of andere reden kom ik niet verder dan het eerste niveau. Ik heb het eerder gedaan, maar nu laat het me niet meer toe
Wil geld terug komt wel het niveau in maar dan heb je zwart. Beeld niet daunlouden
LEGO ® Batman: Beyond Gotham Авантуристичке qen
Het spel is leuk
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
Het is een zeer goede game-bit pls ad meer kaarten en multieplayer
Deze game is verbazingwekkend hoe iemand deze vijf sterren niet kan beoordelen. Als je het een ster geeft alleen omdat er een probleem is, laat dan je telefoons of I-pads (ext) controleren en als de persoon die probeert de telefoon te repareren het niet kan repareren, koop dan een nieuwe.
Blijft zeggen dat de app niet werkt. Ik heb geld terug nodig voor deze en het lego Jurassic woord. Die 2 terugbetalingen alstublieft, ik keek er naar uit om deze spellen te spelen, maar ze werken niet.
Het spel wil niet eens opstarten. Zegt dat het een update nodig heeft, maar er is er geen beschikbaar
Ik heb dit spel gekocht, het geladen en het werkt nog steeds niet . Ik heb geprobeerd het op 2 verschillende telefoons te installeren en het spel laadt nog steeds niet met de melding "stopt met werken". los het op, ik mis Batman
Geef mijn geld
Heb de app net gekocht en kan hem niet openen. Zegt dat het is ontworpen voor een oudere versie. NIET KOPEN!
Nou, in het begin was het ok. na het hoofdstuk over de sterrensaffier kan ik niet doorgaan naar het volgende niveau. moet ik ervoor betalen of zo?
Telkens wanneer ik een roodborstje in de batcave probeer te krijgen, wordt het spel afgesloten
Ik weet dat dit een goede game is omdat ik het eerder heb gespeeld, maar ontwikkelaars als je het zou kunnen updaten zodat het werkt met Android 10 en hoger, zodat we het opnieuw kunnen spelen, dat zou geweldig zijn
Ja, het lijkt leuk totdat ik niet meer naar Google Play kan gaan en winkelen. Ik kom steeds op plaatsen waar we zonder pak niet verder kunnen komen en ik kan er geen vinden of iets kopen om te helpen.IDK wat er aan de hand is. Het lijkt een leuk spel te zijn als het naar behoren werkte. Kun je me helpen uitzoeken hoe ik moet winkelen of gevarenpakken kan vinden!!!!!!
Op het niveau van de vleermuisgrot heeft het hele scherm een zwarte overlay - dit maakt het volledig onspeelbaar. Werkte prima voor dit niveau.
ik kan niet spelen
Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik Lego Marvel Superoes kan vinden die ook zijn gemaakt door Warner Bros? Ik heb het eerder op mijn apparaat gespeeld, hoe krijg ik het terug?
DOWNLOAD BEGINT VANAF BEGIN NADAT ER 80%
Moet worden bijgewerkt voor nieuwe Android-telefoon werkt niet op s20 5g
VERMIJD, het werkt niet op nieuwere versies van Android en er is GEEN TERUGBETALING.
Spel werkt niet, wacht nog steeds op een vorm van terugbetaling, gaat niet eens open niet kopen
Ik heb het maar één ster gegeven omdat het niet start als het zou starten. Ik zou het een 5-sterren hebben gegeven?
Geweldig spel, maar snijbeelden zijn gewoon zwart met geluid, op Asus-memopad
Geldklopperij! Werkt ook niet op Android 10
Ik hou zo veel van dit spel
Toen ik de vierde missie voltooide, speelde het een video af, waarna het scherm zwart werd en het spel niet laadde. Los dit probleem op, dan zal ik blij zijn omdat ik het spel wil afmaken.
Het is echt serieus en ik hou van Batman, maar Superman is de beste download van dit spel 💘🤑😎❤️💯
Super spel het is erg goed en leuk
Gecrasht op mijn tablet werkt niet
Ik wil mijn geld terug omdat ik het spel niet kan openen, het sluit altijd vanzelf af
Batman van de toekomst kan vliegen, hij vliegt op de console's, dus hij zou hier een beetje wankel maar goed spel moeten besturen.
Glitches bij killer croc en resets !! repareer het !!
Ik had niet verwacht dat mijn bt-controller zou werken. Maar dan. Het is best gaaf om deze Lego-spellen nu op mijn tablet te spelen.Deze game is erg goed en ik heb hem op playstation 3 en playstation 4 gespeeld, plus het is geweldig en leuk om te spelen
Ik wil het spel terug
Werkt niet. Crasht meteen. Het spel werkt niet op nieuwe apparaten. Wacht nog steeds op terugbetaling.
Ik ben dol op dis-game, ik heb het op de een of andere manier gratis gekregen
Het zal de woorden voor paly of andere dingen niet tonen